5
(1)

תפילה למעוברת ללידה קלה

לידה קלה. המשאלה הכי גדולה של כל אישה בהריון!

 

איך זוכים לזה?

הבאנו לכן תפילה חזקה ועוצמתית, שתעזור לכם בס"ד לעבור את הלידה באופן הכי קל שרק יכול להיות!

 

תפילה נפלאה מהספר 'ימצא חיים' של רבי חיים פלאג'י זצ"ל. לומר בכל יום ויום עד ללידה.

יהי רצון מלפניך ה' אלהינו ואלהי אבותינו שתקל מעל המעוברות את צער עיבורן ותוסיף ותתן להן כח כל ימי עבורן שלא יותש כח העובר ולא כחן בשום דבר בעולם ותציל אותן מפתקה של חוה ויהי בעת לדתן כי ימלאו ימי הלידה לא יהפכו עליהן צירי הלידה ויצא הולד לאויר העולם כרגע קטן ותלדנה בנקל תרנגולת בקלות בלי שום היזק להן ולא לולד ויהא נולד כשעה טוכה וכמזל טוב לחיים טובים לשלום ולבריאות לחן ולחסד לעושר ולכבוד ושלא תלדו בשבת ויצטרכו לחלל שבת בשבילן ותמלא כל משאלותיהן במדה טובה ישועה ורחמים בקרב כל ישראל הצריכין רחמים ואל תשיבנו ריקם מלפניך אמן נצח סלה ועד.

ובידך ה' אלהינו ואלהי אבותינו המפתח של הלידה שלא נמסרה לשום מלאך לכן זכור רחמיך ה' וחסדיך החפץ חיים לפקדן בישועה ורחמים ותלדנה בריוח זרע של קיימא מסטרא דקדושה כמו שאמר דוד בתהלים מן המצר קראתי יה ענני במרחב יה, ה' לי לא אירא מה יעשה לי אדם מי ששמע תפלת דור בעת צרותיו הוא ישמע את תפלתנו זאת כמו שענה לאמותינו הקדושות שרה רבקה רחל ולאה וחנה ולכל צדיקות וחסידות והגונות הוא יעננו אמן. יהיו לרצון אמרי פי והגיון לבי לפניך ה' צורי וגואלי.

ותאמר המזמור הבא (תהלים פרק כ'):

לַמְנַצֵּ֗חַ מִזְמ֥וֹר לְדָוִֽד׃ יַֽעַנְךָ֣ הְ֭' בְּי֣וֹם צָרָ֑ה יְ֝שַׂגֶּבְךָ֗ שֵׁ֤ם ׀ אֱלֹהֵ֬י יַעֲקֹֽב׃ יִשְׁלַֽח־עֶזְרְךָ֥ מִקֹּ֑דֶשׁ וּ֝מִצִּיּ֗וֹן יִסְעָדֶֽךָּ׃ יִזְכֹּ֥ר כָּל־מִנְחֹתֶ֑ךָ וְעוֹלָתְךָ֖ יְדַשְּׁנֶ֣ה סֶֽלָה׃ יִֽתֶּן־לְךָ֥ כִלְבָבֶ֑ךָ וְֽכָל־עֲצָתְךָ֥ יְמַלֵּֽא׃ נְרַנְּנָ֤ה ׀ בִּ֘ישׁ֤וּעָתֶ֗ךָ וּבְשֵֽׁם־אֱלֹהֵ֥ינוּ נִדְגֹּ֑ל יְמַלֵּ֥א היְָ֝֗' כָּל־מִשְׁאֲלוֹתֶֽיךָ׃ עַתָּ֤ה יָדַ֗עְתִּי כִּ֤י הוֹשִׁ֥יעַ ׀ ה֗' מְשִׁ֫יח֥וֹ יַ֭עֲנֵהוּ מִשְּׁמֵ֣י קָדְשׁ֑וֹ בִּ֝גְבֻר֗וֹת יֵ֣שַׁע יְמִינֽוֹ׃ אֵ֣לֶּה בָ֭רֶכֶב וְאֵ֣לֶּה בַסּוּסִ֑ים וַאֲנַ֓חְנוּ ׀ בְּשֵׁם־ה֖' אֱלֹהֵ֣ינוּ נַזְכִּֽיר׃ הֵ֭מָּה כָּרְע֣וּ וְנָפָ֑לוּ וַאֲנַ֥חְנוּ קַּ֝֗מְנוּ וַנִּתְעוֹדָֽד׃ ה֥' הוֹשִׁ֑יעָה הַ֝מֶּ֗לֶךְ יַעֲנֵ֥נוּ בְיוֹם־קָרְאֵֽנוּ׃

לידה קלה ורגועה שיהיה לכם!

הדרך ללידה רצופה ניסים. תשעה חודשי פלא אנושי. תזקיק מדהים של נפלאות הבריאה. המתבונן באמת יבין עד כמה כל התפתחות ולו הקלה ביותר בחייו של העובר זה תופעת טבע בלתי נתפסת. ותופעת הטבע המטורפת הזו לא מתרחשת בהודו או ביערות ברזיל, היא מתרחשת כאן, עכשיו, מתחת לאף שלנו, עלינו רק לפקוח עיניים ולהתבונן, התבוננות של עומק ואמת.

דוד המלך מתפעל כל כך מהנס הגדול הזה שהקדוש ברוך הוא עושה מדי יום ביומו עם כל יושבי תבל באשר הם, והוא מתאר את גודל הפלא וההשתאות שלו (תהלים פרק קלט, יג – טז):

כִּֽי־אַ֭תָּה קָנִ֣יתָ כִלְיֹתָ֑י תְּ֝סֻכֵּ֗נִי בְּבֶ֣טֶן אִמִּֽי׃ אֽוֹדְךָ֗ עַ֤ל כִּ֥י נוֹרָא֗וֹת נִ֫פְלֵ֥יתִי נִפְלָאִ֥ים מַעֲשֶׂ֑יךָ וְ֝נַפְשִׁ֗י יֹדַ֥עַת מְאֹֽד׃ לֹא־נִכְחַ֥ד עָצְמִ֗י מִ֫מֶּ֥ךָּ אֲשֶׁר־עֻשֵּׂ֥יתִי בַסֵּ֑תֶר רֻ֝קַּ֗מְתִּי בְּֽתַחְתִּיּ֥וֹת אָֽרֶץ׃ גָּלְמִ֤י ׀ רָ֘א֤וּ עֵינֶ֗יךָ וְעַֽל־סִפְרְךָ֮ כֻּלָּ֪ם יִכָּ֫תֵ֥בוּ יָמִ֥ים יֻצָּ֑רוּ ולא [וְל֖וֹ] אֶחָ֣ד בָּהֶֽם׃

ומפרש ה'מצודות ציון' (בפסוק טו): עצמי. ענין עצמות הדבר ותכונתו כמו הגישו עצמותיכם (ישעיה מא): עשיתי. מל׳ עשיה. רוקמתי. דימה יצירת הולד בבשר וגידים למעשה הרקמה שנעשה על פנים רבים ומהלכים מסתבכים:

לאחר תשעת חודשי פלא מורכבים הכל מתנקז לרגע השיא, הלידה! כולנו מקווים לעבור את זה בצורה קלה, וכולנו חוששים מזה, יש כל כך הרבה על מה להתפלל.

אכן מדובר בתהליך מורכב, ואם נהיה כנים גם קצת מפחיד. אז מה נותר לנו יהודים מאמינים בני מאמינים מלבד התפילה, שהיא הדרך שלנו לבקש מיוצר הכל, והוא כמובן תמיד מקשיב ועוזר.

נושאים קשורים

דרג את המאמר

דירוג ממוצע 5 / 5. ספירת קולות: 1

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג את הפוסט הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *