4.3
(20)

תפילה להצלחה נוראה וקדושה, מרבינו תם זיע”א הידועה גם כסגולה נגד הקורונה

רבינו תם בעצמו ערב להצלחתך!

התפילה הזאת זה לא סתם תפילה להצלחה, אלא "רבינו תם" בעצמו מבטיח לנו שאם נאמר את התפילה הזאת בכל יום הוא "ערב לנו שלא יארע לנו שום רע באותו יום, ולא רק זה בלבד, אלא גם "שנצליח בכל מה שנעשה", ועוד משהו התפילה גם ידועה כסגולה להנצל ממגיפות (כגון הקורונה). וידוע מגדולי הצדיקים שאמרו את התפילה כל יום.
אז קדימה כל יום להגיד את התפילה הזו ולא לפספס אף יום.

לפני עיסקה או מהלך חשוב ? חשוב לכם להצליח ?

לחצו כאן לתפילה הייחודית להצלחה

רבים הצליחו גם אתם תצליחו!

 

תפלה זו קבלה מרבינו תם: “האומרה בכל יום, אני ערב בדבר שלא יארע לו שום פגע רע בכל אותו יום ויצליח בכל דרכו“.

בְּבַקָּשָׁה מִכֶּם מִיכָאֵל וְגַבְרִיאֵל וּרְפָאֵל, שֶׁתַּעַמְדוּ בִּתְפִלָּה בְּבַקָּשָׁה
וּבְתַחֲנוּנִים לִפְנֵי מֶלֶךְ מַלְכֵי הַמְּלָכִים הַקָּדוֹשׁ בָּרוּך הוּא שֶׁאַצְלִיחַ בְּכָל דְּרָכַי וּבְכָל מָקוֹם שֶׁאֲנִי הוֹלֵךְ, הֵן מִלִּיסְטִים שֶׁלֹּא יַזִּיקוּני; הֵן מִשֵּׁדִים, הֵן מִלִּילִין, הֵן מֵאִישׁ וְאִשָּׁה מִכָּל דָּבָר רַע; הֵן מֵחֶרֶב וְדֶבֶר, הֵן מֵרָעָב, הֵן מִכָּל פֻּרְעָנֻיּוֹת הַהוֹלְכִים וּבָאִים לָעוֹלָם. מִן הַכֹּל יַצִּילֵנִי יהוה אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל שֶׁלֹּא יִשְׁלְטוּ בִּי, לֹא בְּגוּפִי וְלֹא בִּמְאוֹדִי וְלֹא בְּזַרְעִי.

יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ יהוה אֱלֹהַי וֵאלֹהֵי אֲבוֹתַי, שֶׁתְּהֵא הַשָּׁעָה הַזֹּאת עֵת רָצוֹן לְפָנֶיךָ שֶׁתִּשְׁמַע אֶת תְּפִלָּתִי וּבַקָּשָׁתִי. יהוה צְבָאוֹת עִמָּנוּ, מִשְׂגָב לָנוּ אֱלֹהֵי יַעֲקֹב סֶלָה: יהוה צְבָאוֹת, אַשְׁרֵי אָדָם בּוֹטֵחַ בָּךְ: יהוה הוֹשִׁיעָה, הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְּיוֹם קָרְאֵנוּ:

(ג"פ) הַמַּלְאָךְ הַגּוֹאֵל אוֹתִי מִכָּל רַע יְבָרֵךְ אֶת הַנְּעָרִים וְיִקָרֵא  בָּהֶם שְׁמִי וְשֵׁם אֲבוֹתַי אַבְרָהָם וְיִצְחָק, וְיִדְגוּ לָרֹב בְּקֶרֶב הָאָרֶץ.

(ז"פ) לִישׁוּעָתְך קִוִּיתִי יהוה לְפוּרְקָנָךְ סַבָּרִית יהוה.

(ז"פ) גָּד גְּדוּד יְגוּדֶנּוּ וְהוּא יָגֻד עָקֵב

כָּךְ אַצְלִיחַ בִּדְרָכַי כְּמוֹ שֶׁעָשָׂה יְהוֹשֻׁעַ בְּעָבְרוֹ הַיַּרְדֵּן עִם יִשְׂרָאֵל בַּמִּלְחָמָה עִם הַכְּנַעֲנִי וְשָׁב בְּשָׁלוֹם לְאַרְצוֹ.

לפני עיסקה או מהלך חשוב ? חשוב לכם להצליח ?

לחצו כאן לתפילה הייחודית להצלחה

רבים הצליחו גם אתם תצליחו!

מקורות: ספר "יוסף אומץ" לר' יוסף יוזפא האן נורלינגן זצ"ל, ראש לדייני ולבני הישיבה דק"ק פרנקפורט, נלב"ע ט' ניסן שצ"ו, סימן תפד. שהעתיק מקונטרס של מהר"ר ר' אליעזר מטריוש ז"ל.

ויש לעיין אם אכן הכוונה לרבנו תם נכדו של רש"י או לר"ת אחר וצ"ע שלא מצאנו שר"ת חיבר תפילות עם פניה למלאכים אלא רק פיוטים בלבד

ביוגרפיה – יוסף אומץ

רבי יוסף יוזפא ב"ר פינחס האן נוירלינגן נולד בעיר פרנקפורט על נהר מיין בערך בשנת ש"ל (1570) כנצר למשפחות מיוחסות בישראל, ובעיר זו פעל כל ימיו. בגיל צעיר כבר נחשב מתלמידי החכמים החשובים של פרנקפורט, וגם עסק בצדקה ובצרכי ציבור, וכונה 'החסיד'. מונה למרביץ תורה ודיין בעיר, ובהמשך כאב"ד. נפטר בשנת שצ"ז (1637).

הספר 'יוסף אומץ' חובר על ידו בשנת ש"צ (1630), והוא כולל פסקים ומנהגים לפי סדר ימות השנה. הוא מתאר את מנהג אשכנז בכלל ומנהג עירו פרנקפורט דמיין בפרט, וכולל גם ענייני מוסר ויראת שמים. הספר עבר בכת"י בין צאצאיו ובני עירו, ורק בשנת תפ"ג (1713) נדפס ע"י אחד מניניו של המחבר, ואח"כ נדפס כמה פעמים.

לפני עיסקה או מהלך חשוב ? חשוב לכם להצליח ?

לחצו כאן לתפילה הייחודית להצלחה

רבים הצליחו גם אתם תצליחו!

נושאים קשורים

דרג את המאמר

דירוג ממוצע 4.3 / 5. ספירת קולות: 20

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג את הפוסט הזה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *