0
(0)

האם ניתן לרכוש ספרי קודש באונליין ?

חנות ספרי קודש באונליין

עד לפני כמה עשרות שנים העולם שלנו היה נראה אחרת לגמרי… בכל תחומי החיים:

האבא היה קם מוקדם בבוקר והולך עם גרזנו לחטוב עצים ביער הסמוך, כדי לשרוף אותם בתנור על מנת לחמם את הבית.

האמא היתה שולחת את ילדיה לשאוב מים מהבאר המרכזי שהיה בשכונה, ואחר כך היא היתה שופתת קדירה על התנור, ובמה שנשאר היא היתה מכבסת בעמל רב את הכתמים שנשארו על בגדי הצאצאים…

כך זה היה נראה בכל תחומי החיים, וכן – גם בתחום הספרים. בכדי לקנות ספר בימים עברו היה צורך לחכות לעגלת מוכר הספרים שהגיע לעיירה מידי כמה שבועות ולעיתים חודשים, והציע את מרכולתו שהביא מן העיר הגדולה המלאה בתי דפוס, לקהל המשתוקק לספרים חדשים. אך הספרים הללו עלו הון רב, בעבר בשביל לרכוש ספר היית צריך להוציא משכנתא…

העם היהודי נקרא כידוע 'עם הספר'. ארון הספרים היהודי הולך ומתרחב כל הזמן עוד ועוד, כפי שתורתו הקדושה של העם היהודי מתרחבת ומשתכללת כל העת.

בשנים עברו הספרים היו נכתבים על דף עבה עשוי עץ בכתב יד, ושוחרי התורה היו מעתיקים את הספרים מאחד לחבירו. בעיירות העשירות היה אפשר למצוא יותר מסט אחד של התלמוד. אך המצב היה קשה מאוד ואפילו בעידן הדפוסים ה"מתקדמים", עדיין כל ספר היה עולה הון.

ישוטטו למצוא את דבר ה' – וימצאו! ובקלות!!

אולם כיום, ברוך השם העידן הזה חלף ועבר לו, משמים נתנו חכמה לבני האדם להמציא המצאות טכנולוגיות שונות ומשונות אשר מקילות לאין ערוך על החיים בכדור הארץ, ובפרט בתחום הדפסת הספרים והפצתם בכמויות אדירות ובאיכות מעולה, אכשר דרא, וכולם יודעים שלאור התקדמות הטכנולוגיה כל הדפסת הספרים [בשיטת אופסט] היא עבודה די קלה ומהירה. מאות ואלפי ספרים נדפסים מידי יום ביומו בכל התחומים: ספרי קודש, ספרי קריאה, מקצועות לימוד, ספרי בישול, מחשבה יהודית ועוד.

חנויות הספרים של ימינו עמוסות במדפים רחבי ידים הגדושים במאות ואלפי ספרים מכל הסוגים.

חנויות ספרי קודש באונליין

אולם כמובן שהטכנולוגיה אינה שוקטת על שמריה, וחובה עלינו לנצל זאת לצורך הפצת התורה והיהדות, שהרי לשם מה נוצרו כל אלה אם לא בכדי לעזור ליהודי שמבקש ספר להגות בו – להשיג את מבוקשו בקלות?

ואכן אחד ההישגים המובילים של הטכנולוגיה המתקדמת בצעדי ענק, אשר ניתן לרתום אותה לצרכי הפצת ספרים מכל הסוגים בקלות ובמהירות יתירה, היא "מכירות באונליין".

כמו בכל תחום, גם הספרים החלו להימכר בדרך זו. וכיום כל חנות ספרים שמכבדת את עצמה, מחזיקה תחת ידיה אתר וירטואלי, אשר בו תוכלו למצוא את כל שפע מיגוון הספרים הנמכרים בחנות [ואף יותר] ולרכוש אותם דרך הרשת אונליין, כאשר הספר המבוקש מגיע בהזמנה ישירה עד לביתך בקלות ובמהירות.

לקניית ספרים 'אונליין' ישנם יתרונות רבים. ראשית כל חנות ספרי קודש באונליין מציעה לכם את כל הספרים במחירים זולים יותר מאשר בחנות.

כמו כן תוכלו לבצע בקלות השוואת מחירים בין הספרים והמהדורות השונות מבלי להתרוצץ כלל בחנויות ולחפש אחרי כל ספר ולבדוק מחירו.

כמו כן אחד היתרונות הבולטים בהזמנת ספרים דרך 'חנות ספרי קודש באונליין' הוא, החיסכון של ההתרוצצויות והחיפושים בחנות הומה אדם. רכישה בחנות ספרים עשויה להיות סיפור לא קצר שיכול לבזבז לכם זמן יקר. ההתרוצצות בחנות והחיפושים בארונות מבלבלת אותך ולפעמים אתה בכלל שוכח מה רצית לקנות… כמו כן יש ימים עמוסים בהם החנות מלאה באנשים ועליך להידחף על מנת למצוא את מבוקשך.

כמובן שלאחר רכישת הספרים גם תצטרכו לסחוב אותם. לפעמים מדובר בסטים גדולים בעלי משקל כבד. יוצא איפה שכשאתם רוכשים ספרים בחנות ספרי קודש אונליין. אתם חוסכים את כל המאמץ של ההתרוצצות והסחיבה המיותרת.

וכך – בימינו יכול כל אחד להשיג כל ספר שירצה, במינימום מחיר ובאפס מאמץ! מומלץ ביותר לנסות!!

דרג את המאמר

דירוג ממוצע 0 / 5. ספירת קולות: 0

אין הצבעות עד כה! היה הראשון לדרג את הפוסט הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *